17 Ogos 2015

Mula balik

Dari lepas cuti raya, aku belum lagi berjaya mendietkan diri..huhuhuh. Boringkan cerita pasal diet huhuhuhu..tapi nak buat macam mane dah gemuk kenala diet hahahahhaha. Kalau nak dikira aku  nie aktif jugak malam-malam buat workout simple2 hiks..dapat buat squat 10 kali seminggu sekali pun hokey. Satu benda yang aku perasan kalau aku langsung tak buat workout + tak jaga makan badan aku sakit2 terutama pinggang..huhuhuhu..why why why...kadang2 malas hokey nak terkinja2 depan TV..macam beriya- iya sangat ko nak kurus..ahhahahah..padahal tak kurus-kurus pun..tapi nie betul2 kejadian nie, kalau dalam masa 2 minggu direct aku tak buat workout, lenguh berdenyut-denyut pinggang aku. 

Hari nie start balik, tengok berapa lama boleh tahan..kuikuikui....

Setakat  kat opis nie dah jam 4.00 petang nie dapat control dengan baik ..balik rumah nanti tak taula..huahuahuahau...dah terbayang2 kerepek pisang, muruku balance2 raya punya..hahahhahahahah...


Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: