22 Jun 2015

Cerita 'kelmarin'...

taip padam...
taip padam..

hahahaha..kesian idea nak mengarang takde,padahal banyak nak cerita.....
Lamanya cerita terperap..kuikuikui

30/4/2015

Aku ambik EL, sebab nak tengok aqil main futsal, saje datang nak bagi sokongan moral. Kelakar tengok budak-budak kecik main futsal....Perlawanan antara kelas-kelas PRA sebab cikgu nak pilih wakil sekolah. Perlawanan ni 2 hari 29-30/4/2015.  Sakit tekak Aku jerit2. Kita layan gambo2 yang ada. Kelas Aqil jadi Johan. Sekolah adakan pertandingan ni sebab nak pilih wakil2 sekolah. Ada perlawanan antara sekolah2 daerah kuala langat.



tengah tunggu turn nak lawan balik
Final..

lepas dapat hadiah..hadiah sponsor daripada 100plus


JOHAN

Dengan team bola jaring kelas dia..

1/5/2015
Takde pergi mana pun, memang tak plan nak pegi mana2..pagi2 pegi kedai beli ketam ada orang teringin pulak nak makan ketam. Kononnya aku nak buat butter creamy crab (gambar dalam hp dah delete)..chewaah judul makanan taknak kalah..hahahhah..sekali salah teknik..kuikuikui..tapi tetap jugak sedap sampai jilat jari...Tengah-tengah masak ateh wasap, tanya aku kat mana bagai..nie mesti ada menda budak nie, sekali betul dia suruh jaga qeesya sebab dia nak basuh rumah sewanya...hahahhaha..sabo jela. Nasib takde plan...lagipun boleh ke tolak nak jaga qeesya tue..ehehehheheheh...dengan syarat bawak buai dia..kang aku jadi kakak sado pula..ada buai nak ambik lambat mana pun aku tak kisah..

Lepas mandi..ada air masak kat tepi sofa...belum sempat wak azam ambik dia dah ambik terus siram muka..minum sebenarnya..tapi gelojah..sampai tumpah2..hahahahhaha..dah kena tukar baju lagi...

2/5/2015
Aku keje, cuti tersepit macam nie la...nak cuti sabtu rugi, tetap jugak tolak sehari AL. Tapi hari ni banyak betul programnya lepas balik kerja. 2 Kenduri nak kena pegi. Semua kawan Azam. Sampai sengkak perut. Malam kenduri akikah rumah kawan sekolah aku pulak lepas tu sambung pegi rumah kakak ipar kakida..sinoman *gotong royong tolong kenduri*  katanya..sinomangan *Gotong royong perutkan perut*.. yang lebih...hahahhaha..

Pagi sebelum thumb print sarapan dulu...sedap oo..nasi kerabu & nasi dagang kat sini

Rumah ke2 nie..
Malamnya pula..kawan2 sekolah hiks..tua dah semuanya..kuikuikui..

Ini adik beradik abang ipar aku...boleh dikatakan rapatla..sebab rumah diorang nie selonggok...ekkekeke..selalu pegi rumah kakak aku lalu la rumah diorang...


Sebelum balik..kuikukui..nak jugak merasa duduk pelamin rekaan masakini...
Esok sambung lagi sinoman...huahuahua..tapi kejap je sebab tengahari aku kena check in kat putrajaya...hahahhahah...cuti-cuti malaysia kat Putrajaya katanya...

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: