15 Disember 2014

Cerita sabah dah siap tapi tak boleh publish lagi sebab gambar takde. Tak syokla takde gambar.  Tunggu henpon masuk air sihat dulu, eh kalau boleh sihatla..huhuhuhu. Azam cakap kalau tak ok ambik henpon dia, dia nak beli yang baru..amboi amboi..ahhahahhaah. Kalau tak ok jugak terpaksala aku guna je gambar yang ado kat kamera dengan henpon azam..

Ada rezeki nak masuk tapi masih tergantung-gantung lagi..hahahahah. Sabo jela. Nak kena pikir anak nak masuk sekolah nie mau ribu ribu gak habis nanti..huhuhuhu.

MAlam tadi jumpa kayang kat KLIA2, sebab dia nak buat umrah. Dia dari kedah naik bas terus ke KLIA2. Memudah mudahan urusan ibadah umrah dia dipermudahkan.

nak tunggu taklimat

sayang!

teman kayang dengan abang nazri makan, kesian kelaparan dari pagi tak jamah nasi..

karam singh walia in action..hahahaha..poyo betul kalau cerita



Kali ke 2 aku ke KLIA2, pestime masa nak ke sabah aritu terus je ke balai pelepasan, tak lalu Mall nya pun padahal datang awal..kitaorang tak pusing-pusing pun dalam tue. Kali nie datang dari tempat parking kete jadi nak ke balai pelepasan kena lalu Mall...besarrrr KLIA2 ni ye boleh sesat..hihihi.


Ini telah menjadi SEJARAH

1 ulasan:

Irfa berkata...

mmg besar pun, pening kepala kalau gi situ, kdg2 kena gak ke situ sbb situ je ada maybank terdekat