12 November 2014

Cerita 12/11/2014

Kurang asam tau bos aku nie.. "Caltex, diskaun berapa sen?". Bos aku nie dia peduli apa ko takde kena mengena pun..Aku check diesel?..hahahhaha.."ala bos saya mana tau.." " U check.."..hahahahhahah.. Aku dah lah tengah kelam kabut melayan Dato. Aku settle dulu dengan dato baru aku check diskaun yang bos suruh. Pastu jumpa dia balik "4 sen subsidi bos". "saya dah taula.." "laaa..bos nie" "u lambat...belakang nie ada tulis"..hahahhahahahhaha..kurang asam tak?.

Dahla jadikan aku tea lady hari nie..hahahah..penat tau. Harap-harap tak ramai visitor dia hari nie. Selalu kakak belakang aku nie yang jadi mangsa sebab hari nie dia cuti, akula gantinya..hahahah. Tadi masa dia call suruh buat air, aku tak tau dia yang call aku ingat budak depan nie suruh terima dokumen. Dah aku buat suara main2..hahahahah.. sekali "buat satu green tea"..terkejut aku..hahahhahahaha...nasib ko la boss...

Hari ni keputusan PSRA keluar. Berapala Azri dapat. 2 minggu lagi UPSR pula. Seramla jugak...hihihih..

Dah berapa bulan aku sorokkan henpon bebudak, pagi tadi aku bagi balik sebab masing-masing dah abis periksa tapi masalahnya pulak aqil takde henpon, tab aku dulu pun dah barai. Dah berebut pulak dengan abangnya. Aku cuba cakap kat aqil nanti aku belikan lain untuk dia henpon tu bagi abang dulu. Dia menangis2 jugak nak. Ok takpe aku cakap kat Azri biarla bang, dia nak yang tu nanti abang punya ibu beli yang baru. huahuahua...Hp tue sebenarnya aku dengan azam punya. Kan sebelum raya hari tu Azam beli henpon lain tu yang ada lebih hp..kikikiki. Kalau tak memang kirim salam la aku nak beli semata-mata bagi kat anak-anak. Nak henpon kumpul duit sendiri konsepnya...hahahhaha...Ala henpon tue pun bukan ada simcard buat main game je pun...tak sempat lagi nak belikan simcard. Kalau kat rumah ada wifi bolehla layan utube & FB..download game. Bebudak lelaki tue je pun yang dia minat. Eh tapi aku bagi bersyarat ok, kalau masuk waktu solat, aku suruh solat  pastu dengar jawapan kejap atau melengah-lengahkan waktu aku ambik balik henpon tu..hahahhaha. Semua jawab ok setuju!..GOOD!

tak boleh on laptop, takde tab henpon kena sorok..kumpul duit beli errkkk..apa nama mainan nie..dia macam saidina..mainla korang adik berdik..hihihihi...


Ini telah menjadi SEJARAH

1 ulasan:

Irfa berkata...

kan aku laki bini upgrade sikit dari Galaxy Y ke lenovo sbb nak skrin besar sikit. So ada extra 2 Galaxy Y kat umah tu, tp yg guna cuma utk kakak terima kol bila aku buat spot chcek dh sidai kain, dah basuh pinggan sblom gi sekolah. diorag tak layan pun sbb dlm tu xde apa.haha