23 Oktober 2014

kosong

Masalah belum settle lagi..sekarang ni pergi kerja pinjam kereta abang ayeng..huhuhuhu..tak tau nak kena pinjam sampai bila..malu pun ada ni, mmmm...kalau lama sangat kena cari kereta sewala nampaknya...Aku harap sangat boleh settle dalam minggu nie tapi tuela nie pun dah hari khamis..aisshhhhh... Sedih weiii...

Pokai betul aku bulan nie..hahhaha. Duit makan duit minyak semua belas ehsan dari Azam. Nasibla dia agak prihatin tanya aku ada duit ker tak..hahahhaha. Aku nak mintak malu, apa kes kan kerja tapi duit takde..hahahhahahha. Ini semua kereta merah tu punya pasal..hahahhaha. Adoi pening. 

Tapi bila pikir-pikir balik..mampu plak laki aku tanggung aku kan, dengan duit minyak aku pergi kerja makan minum semua. So aku kerja buat apa? persoalan yang sangat misteri..hahahhahaha..manala dia korek..hhahahha...macam tu bulan depan pun aku buat-buat pokaila untung2 duit gaji aku semua boleh simpan..hahahahhaha..nak cover kerugian pasal kereta merah tu..hahahhahahaha...

Dah la ada hutang dengan anak buah..dah berbulan janji..hahahhaa..adoi. Harap-harap bulan nie boleh lunaskan hutang dengan anak buah.Amiinn.







Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

sbnrnya mampu je kot kalau ko tak keje, hihi
tp aku nak tanya, ko mampu ke 24jam duk umah? hahaha

Cikja berkata...

haaa..itu la persoalannya...hahahhahah...nak buat apa duduk rumah...aku bukan pandai bisnes online ker..soping online pandaila huhuhuhuh