07 Mei 2014

Dah la memang malas nak kerja

...kena pula pindah tempat dari opis atas turun opis bawah sebab bos dah renovate cantik ofis kat bawah...mmmm..

Pindah tempat tue sebenarnya takde masalah pun, cumanya yang tak best kedudukan tempat baru aku tue tak startegik untuk mengular..ahhahahha. 

nampak yang belakang aku tue ada kerusi hijau, tue bilik big bos..PC aku totally mengadap 'dia', so kalau 'dia' ada aku jadi patung cendana lorrrrrrr...huhh

Mood nak kerja memang dah jatuh tinggal 40% je, sekali kena duduk depan boss.. lagi la mood kerja tinggal 10% je tue pun sebab ingat gaji je..hahahhaha...

Paling tak best nanti bulan puasa dah tak boleh tido bawah meja..hahahahhahah..

Buat N3 nie pun curi-curi..muaahhahaha..

Ini telah menjadi SEJARAH

5 ulasan:

Irfa berkata...

perghhhhhhhhhhhh gila tak strategik tpt duduk ko tu, aku punya tpt membelakang kan stor. tp ada jugak yg gatal lalu belakang aku.huhu

Cikja berkata...

irfa...aiishhhhh..tue la pasalnya....

ieda abdullah berkata...

hahaha...selamat....
bos macam tau2 ja anak buah dia nak ngelat.

Cikja berkata...

eheheh..kak ieda padan muka saya kan..hahhaha..

arlina berkata...

kak best la layan blog akak ni.
between ..tempat duduk sy skrg pun dekat sangat dgn bilik boss.bos mmg leh nampak la ..x leh nak mengular.
jemput singgah ke blog saya ya.
http://arlinasuha.blogspot.com