12 April 2014

Mood tak berapa nak baik sangat

..mmm tapi siapa nak pedulik kan?...aarrggghhhhhhhhhhhhhhh..melayanla ko perasaan sendiri..

Semalam aku puasa tahan lapar & dahaga semata. Lepas buka aku macam nak tercirit je tapi tak sakit perut sampaila ke hari ni, nak kentut pun takutttt..

Hari nie pergi kerja terbawa hp azam. Itula padahnya hp sama jenis dan hampir sama warna. Main ambik je terus masuk henbeg. Bila nak tengok something, baru terperasan bukan hp aku. Call Azam kat rumah, dia cakap tunggu  kat satu tempat, lepas aku hantar anak-anak ke sekolah nanti dia datang naik motor ambik/hantar hp masing-masing. Rupanya dia tak bawak hp aku..mmmmm..cari tak jumpa lagipun hp aku silentkan bila tido.  So redhala pergi kerja tak bawak hp nie. Lantakla. Boleh juga aku training slowdown online FB, instagram, wechat, wasap dll...tengok parkinson ke tak..hahahhahahha...selama ni pun itu la kegunaa hp aku..huhuhu..call sms? memang jarang-jarang dah berlaku.

Adoi nak ke toilet lagilaaaaaaaaaaa.....

Aku tengah cuba nak menghabiskan baca satu blog nie. Blog dah femes tapi aku baru tau sebab boring klik2 la kat bloglist blogger yang ado terjumpa pulak blog ni. Cantik, rajin masak, rajin mengemas, ada kehidupan yang bagus..mmmm..bestla. Cuma kurang tang kat N3, pestime tue N3 takde perenggan..berpinar jugakla nak baca..hahahahhahah..tapi sebab best baca kisah2 dia gigih jugakla aku..hihihihi..

Adoi dah berapa kali nie pergi toilet nie, kadang2 penat je pergi takde hasil..main main la ko vontot

*pause*



*Sambung*

Sabtu

oh hoittt..patutla perasaan bercelaru....mmm..ABC  rupanya...mmmmmmm..jadi aku perlukan coklat untuk tenangkan diri...

Pagi tadi dah siap nak pergi kerja aqil tanya aku "ibu nak pergi kedai ker?"...hahahhahaha. Aku pandang diri sendiri wakakkakakak..buruk mak ko ye pergi kerja pakai seluar kelobos dipadankan dengan  tshirt pastu sarung tudung segera. Tapi bila aqil cakap macam tue aku cuba padankan dengan memakai wedges merah atleast takde orang pergi kedai pakai wedges 2 inch kan..hahahhaha . Aku kalau boleh pergi kerja nak pakai tracksuit je.



Bila cakap dengan aqil, aku nak pergi kerja boleh pula dia nangis..hahahahah. "Aqil nak dengan mama..huwaaaaa" . eh eh budak nie dah lama kot tak buat drama macam ni, ko dah 5 tahun kot aqil..hahahhahah..sabo jela budak nie. Macam tak pernah kena tinggal pergi kerja..aiyakkkkk.. 

Hari nie kakida, ateh dengan kakmiza pergi sinoman *rewang* rumah biksara, petangnya pula dengarnya diorang sinoman rumah kakrubi. Aku?..tengokla malam atau esok je la pergi rewang makan je..hahahhahah...takde moodla sakit pinggang perut pun cramp nie. 


Ini telah menjadi SEJARAH

1 ulasan:

Irfa berkata...

nak tahu gak blog sapa ko baca smpi berpinau mata tu