16 April 2014

Hari ini...

mmm..maksud aku semalam..ehehehhehe..patut n3 nie post semalam....

Tertinggal hp lagi sekali..hahhaaha..so tua ko nenek parijah asyik tertinggal hp saje. Azam call ofis & tanya "pagi tadi terlambat ker?. Hp tertinggal ni dah tu kipas tak tutup.." hahahhahah. Hp tertinggal tu memang masalah aku. Kipas tak tutup tue masalah Azri dia yang tukang tutup pintu semua selalunya aku suruh dia tutup jugak segala lampu yang menyala..aiishhhhh. 

Lambat tue pun salah aku jugak dah tau ada extra anak aku bangun lagi lambat selalu pukul 6 dah bangun nie 6.15 baru bangun..ehehheheheh. Sedap pulak peluk-peluk anak extra tu. Dah tu aku bersiap dia pun sibuk kat depan cermin jugak usik itu ini. 

Sejak kes pasal tudung Fareeda yang memang aku tak mampu pun nak beli dan insyaallah takkan beli..eheheheh. ada pulak blogger yang sangat kreatif men'deco' tudung bawal seakan-akan memakai tudung jenama tersebut..ehehhehehhe nama blogger tue yunabella *google la kalau nak tau*. Rasanya dah  merebak ke FB gaya tudung yunabella tue, so aku pun cuba ...hikss

gambar semalam, sebab bawal jenis corak nampakla senget2 tak center..hahahhahha..belasahla..


hari ini punya

Aku pakai brooch kecik je sebab takde brooch besar..ehehehehhe. Nantila tunggu gaji beli brooch yang besar n comel2. Sukala aku gaya macam nie simple, cepat dan cantik boleh tutup dada lagi. Cumanya ada sesetengah kain tudung bawal sangat transparent kan..huhuhuhu..boleh nampak batang leher...


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

fenomena lah tudung ala yuna bella ni. hari ni ada 2 orang kt opis aku pakai pesen nih,nak wat jugaklah,hihi


nanti nak borong brooch panjang kat sana kalau ada

Rose Azadir berkata...

sy ade plan nak pakai tudung cm nie gak, nampak mudah n tutup dada...anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...