20 Mac 2014

Sakit!................hati!

Pagi-pagi buka blog, tengok bloglist, happy kemain ramai yang update hehehhe..

Aku ketandusan bahan bacaan! Sekarang nak layan novel-novel dan malas kecuali novel RAM. Lain memang aku tak baca dah..tak kuasa! tapi baca blog orang belum boring lagi setakat nie walaupun dah bertahunnnnnnnnnnnnnnnnnnn follow...

Aku kecewa sangat dengan kes MH370 yang dikaitkan dengan politik. Ada pula orang yang beriya membukti yang anwar tu kenal kapten zaharie. Serius aku tak paham kalau anwar tue memang kenal pun dengan kapten zaharie tue apa masalahnya dan kalau pun  kapten zaharie tue penyokong tegar PKR so what!...sick!. sebab kes ni aku dah unfollow sorang hamba Allah kat FB*orang glemer* yang penting adalah cari MH370! hal lain ketepikan dulu. Apala nasib diaorang yang ada kat dalam MH370 tue kan? dengan baby lagi, cukup ke susu diorang, makan apa diorang semua. Aku still optimis diorang selamat semuanya.



Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

Mmg myedihkan. Aku mmbygkan diorg kt satu tpt dn berjuang utk blik. Bila diorg bca fitnah ni semua.apa yg mrk rasa.. Huhu

Cikja berkata...

irfa
kita nie sedih tapi tak boleh lawan kesedihan waris yang ada.. berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul..