28 Februari 2014

8 tahun 5 bulan

Itu tempoh aku dah bekerja kat sini, campur kerja dari lepas SPM maknanya aku dah kerja 15 tahun..fuuhhh..patutla perasaan bosan dah sampai tahap gaban belah sepuluh..hahahhaha..melampaukan?

Tapi betul la, memang dah tak boleh tahan dia punya bosan tu, tiap-tiap pagi main seret-seret kaki je nak bersiap.uhuhuhuhu..seronok bila 26hb je..hahhahaha..pastu 27hb start bosan balik sampaila jumpa 26hb balik. Mungkin sebab aku nie statik kat department nie lepas tu buat kerja yang sama je buat aku rasa bosan amat sangat kot kan?...mmmmm...tapi kalau tukar department pun masalah jugak..hahahhah..ngak mau seh. Lempang mau?..hahhahahha

Kecelaruan betul la.





Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

Irfa berkata...

eh, igt aku je
skrg hari2 tggu jumaat
bila ahad, stres balik
huhu

ieda berkata...

akak laaaaagiiiiii lama....hahaha
dari tahun 1995...sila kira berapa tahun....
ubah2 tempat tapi sejak 2002 berkurung kat tempat ni...bosan jugak tapi kdg2 terhibur bila dapat customer2 yg 'best'.

Cikja berkata...

irfa
untung cuti 2 hari weekend, aku cuti 1 1/2 je..huhuhuhu..lagila stress. Mmg tak cukup rehat ahad tuela nak kemas masak bagai kat rumah..tue yang kalau isnin jadi lemau je...eh lemau dia sampai sabtu..hahahhaha

Kakida
Melayan kerenah pesakit lain-lain perangai/sakit ok kot kak kan...nie benda sama yang dihadap bosannnnnnnn...