31 Disember 2013

Rindunya nak meluahkan perasaan kat sini

Tarik nafas hembus, tarik nafas hembus.......

Banyak masa aku dihabiskan dengan membelek telefon bimbit berjenama samsung yang tak mahal tue *perlu bagitau???*

Kecohla Azri nie..hahahhahahha..dia tanya,"tak mahal???kan mahal bu??"..pang taula...hahahhahahah. Dia perhatikan aku tengah menaip ni. Mahal untuk dia yang takde pendapatan...muahahhahahah...

Macam dah basi je nak cerita pasal trip ke Hanoi tue, huhuhuhu. Lambat sangat pun nak cerita. 

Cerita kat atas tu yang tak sempat aku nak paparkan sebulan lepas kot..huahuahuahu

Hari ini, hari terakhir bagi tahun 2013, lagi beberapa jam masukla kita tahun 2014.

2013
Permulaan tahun yang biasa biasa sahaja. Kemudian Allah jentik sedikit dugaan dengan kesihatan Azam tetiba tanpa tanda-tanda, jantung Azam bermasalah terpaksa kena buat prosedure Angiogram.  2 bulan dia duduk rumah MC. Lepas aku balik Hanoi lagi sekali dia dimasukkan ke wad sebab Denggi pula.. huhuhuhu..

Itu sedikit kenangan pahit 2013 untuk aku. Tapi syukurla banyak yang manis sebenarnya. Sepanjang 365 hari, mungkin suku yang tak best terjadi dalam hidup bakinya semuanya bestttttttttttttttt...

2014
Masih misteri lagi.....

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

emm.. lama x baca repekan kau ko sini.selalu baca kat fb je,hihi
oh azam merokok tak?
risau jugak aku..en laki pun merokok, tahun depan dia 39 tahun
aku harappppppppppp sgt dia stop merokok

Cikja berkata...

sorry irfa lambat no nak balas komen, azam tak merokok tapi background familynya ada 'harta pusaka'

azam tahun depan dah 41 memang kena jaga makan n pantang sikit...