03 Oktober 2013

Terpaksa hold dulu cerita ke hanoi

Kesian ko blog terbiar sepi, buat masa sekarang aku dah tak boleh akses internet kat pc yang aku hadap lebih kurang 10 jam nie sebab bos kedek..hihihihi...facebook dah kena block. So totaly sumber mengulo aku secara maya adalah dari hp comel aku ni, agak limited jugak pergerakkannya. Adoi, harap aku bertabahla sebab dah biasa ada internet kat pc kan.....

Tak sabar nak coretkan pengalaman ke hanoi ni, tapi apakan daya bila sampai rumah aku malas nak on laptop. Kat fb banyak jugak gambar tapi takde cerita sangat so mcm tak puas selagi tak coretkan kat sini.....takut cerita jadi basi...

sungai tam coc yang cantikkkkkk sangat...
Penat pula menaip dari fon ni, huhuhuhuhu.....bossssss kembalikan internet ku....

2 ulasan:

Irfa berkata...

aku harap jgnlah pihak it block utk ekses blog.fb mmg dah lama kena block.tp aku ok je sbb fb boleh bukak kat phn. tp blog tak syok maa baca kat hp.huhu
maklum skrin hp kecit amat

Cikja berkata...

ehehhehe..nak buat macam manekan, nasib ada hp kecik tue..huhuhuhu..gigih jugakla aku baca belog ko dan kawan2 lain kat hp kecik tue...