06 September 2013

Bila tersalah marah..

Kahkahkah...

kelakar kot..

Semalam


Macam biasa bos belanja nasi lemak, setiap kali bos belanja nasi lemak/mee/meehon dia mesti letak atas meja aku 6 bungkus sebab dalam bilik nie ada 6 orang (4 orang finance 2 orang HR).

Kebetulan tiap pagi selalunya aku yang datang paling awal, jadi akula yang akan letak kat meja-meja opismate yang lain sebungkus sorang.

Ada satu kakak ni, tetiba dia bising kat opismate lagi sorang tue, "hissh letak atas dokumen nie abis berminyak semua". Dengan nada marah, yang aku nie terkedula sambil pandang dia. "nak letak tak tengok2 ker"...dia sambung. Lepas tue aku tanya "minyak sambalnya keluar ke kak?" "aah la, habis dokumen tue berminyak", sambil dia bawak bungkusan tue ke depan aku. Memang bungkusan tue pun berminyak...

"maafla kak saya tak perasan saya letak atas dokumen tue, memang betul saya tak perasaan" rasa bersalah betul aku..memang tak perasan,aku main letak je.. nasib dokumen sokongan je bukan nak bagi kat bosss/customer...

"eh, siti ker yang letak?"

"aahla saya yang letak tadi"..

terus dia diam...."kalau akak tau siti yang letak takdela akak marah"...

hahhahahhahaaaaa....adoi dia ingat opismate luar yang letak, padahal memang tiap pagi aku yang letak...aku ingat diaorang tau, aku yang letak.

Nasib aku mengaku cepat kalau tak, konpem lagi berbakul-bakul dia marah ..hahahhahahahhahah...*kalau korang nak mengaku tak? hahhahahhaha*

Tapi aku tak ambil hati pun..memang salah kan...hahahhaha.. fadanla muka pagi-pagi kena marah...huahuahuahua...


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

adoi..kalau kena kt aku pun aku marah..sib baik bukan dokumen penting
boleh print balik oklah

Cikja berkata...

dokumen tue tak boleh print balik tapi dokumen sokongan, bukan nak bagi bos atau client so tak risau sangat..hahahhahah..klu tak aku kena jawab dgn bos..huahuahuah..