18 Julai 2013

Macam biskut kene angin

Lemaunya nak mencatatkan sesuatu kat sini....fuhhhhhhhhhhh...

Cerita kenduri separuh ter draft kemudian terbiar sepi.

Hari ni dah 9 hari puasa kan?. Ada orang taknak kira dah berapa hari puasa sebab sayang nak tinggalkan bulan ramadhan :-( . Rasanya cerita puasa aku macam tahun-tahun lepas juga. Cuma tahun nie aku rasa macam tenang sikit. Anak-anak pun puasa tanpa banyak kerenah. Kehidupan teratur seadanya. Alhamdulillah atas nikmat ALLAH yang sukar didustakan.

Ini telah menjadi SEJARAH

1 ulasan:

Irfa berkata...

aku malas nak kira
suka bulan posa,tak yah masak banyak kali..makan pun utk berbuka dan sahur je.wpun kurang makan,berat menten
boleh?