31 Mei 2013

Annual Dinner 2013 *back to school*

Fasa menerima ujian dari ALLAH. tanda cinta Allah dekat aku dan keluarga. mudah-mudahan.Amiinn.

Aku kembali setelah hampir 3 minggu jari jemari tidak menari mengetuk papan kekunci untuk menghasilkan catatan di sini...chewaahhhh...hihihihi. Tapi aku sentiasa baca blog-blog kesayangan aku..cuma macam biasa aku malas nak tinggal komen...huhuhuhu..

Aku nak cerita pasal Annual Dinner company bulan lepas. Ada memori kat Annual dinner tue sebab untuk pertama kalinya dah tua-tua nie aku menari atas stage * bolehla korang bayangkan buruknya* hahahhahaha. Menari oppa gangnam style pula tue. Kitaorang training sebulan tue habis je office hour apalagi angkat meja ketepikan, on lagu PSY..menarila kitaorang seramai 8 orang. Hahhahahhahahah. Letih bebudak tue nak train aku sebab badan kayu..hahahhaha..kesian. Nasibla.

Mula-mula semua taknak join bila kene pujuk cakap hadiah 5 ribu. Dari satu kumpulan tetiba jadi 5 kumpulan yang nak join pertandingan tu.

Sebab tema back to school jadi bos buat kat dewan sekolah..muahahahhaha. Pape entah bos haku, bila buat kat dewan sekolah ramai gak taknak join sebab downgrade katanya...hahahhahah. Bos aku pula taknak membazir dia cakap baik duit tue jadikan lucky draw. Memang bajet separuh dari harga kalau buat kat hotel. Malam tue pulak lucky draw semua cash...peerrghhhhhhhhhhhh..best tapi satu pun tak sangkut kat haku..huahuahua..

Kawan-kawan semua sporting pakai baju sekolah aku je tak..hihihihi. Malas kot nak cari. Bos haku pun join gak..hahhahahah..gigih!.

tengah nak pilih sapa yang paling comel pakai baju sekolah..hihihi

opismate..hahahhahah

kanak-kanak riang..

dengan bosssssssss...


Ada game juga malam tue. Game ala-ala sukaneka..wakkakakaka..bos aku nie memang pelik. Dah macam family day buat kat tepi pantai. Kitaorang ikutkan je.

lari bawak telo dengan sudu...

tiru gaya superhero

pecahkan belon atas paha orang...harammmmm sangat..uhuksss...klu suami isteri takpe gak..

penyu bertelo..keluarkan bola ping pong dlm kotak tisu yang diikat kat bontot..sampai terbang budak seluar hijau tue supergirl sangat.. *aku ada gak..cer carik aku yang mana*
penyapu, mop, penyodok sampah & baldi kemudian gayakan ikut rentak lagu...mmm..hahhahahhaha..
Satu lagi game treasure hunt, takde sapa nak ambik gambo sebab buat kat luar dewan. Ok jom tengok group yang menari Oppa..

Kumpulan yang menang..dpt 5k..kongsi 5 orang..hebat..huhuhuhu..

kumpulan SMLXL..hahahhaha..semua saiz ada...*carikla haku*

sihitam manis...oppssss..daring ooo diorang menari..

nie kumpulan asal boleh goyang namanya..hahahhahah

yang nie jugak...janji boleh..

diorang yang menari, aku yang rasa nak tutup muka..hahahhahahah..maluwwww..

Secara keseluruhannya majlis berjalan dengan lancar dan fun..ok la, walaupun buat kat dewan sekolah dan makanan kenduri kahwin..hahahhahaha...yang penting happy!. Tahun depan bos cakap tema bollywood...so kene ready training menari bollywood..huwarrgggggg....

So gambar last...untuk tatapan...

hahahhah....yang hujung tue terlebih pusing lutut...kahkahkah

habis dah hazab...

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: