06 Mac 2013

Pemberian itu aku hargai, tapi dot dot dot

Nak cerita hal peribadi yang gumbira tapi tergendala *tadi aku eja terkendala..hahahha..salah la..tapi dah betulkan* sebab kes Lahad Datu *memikirkan mcm aku yang jadi PM*..hahhahahha..tak karuan rasanya..

Senin lepas Azam balik kerja, dia bawak berkat *berkat=souvenir org kahwin*. Dikerumun dengan anak-anak, masing-masing berebut air kotak. Aku jeling-jeling je sebab tengah layan FB..hahhahahah. Lepas tue Azam hulurkan benda hitam, aku tanye "apa nie?" Azam cakap "tudung". "sapa bagi?" "abang belila"..hihihi..bukan apa kawan-kawan kerja Azam nie pemurah, kadang-kadang balik dari bercuti mana-mana, bagi bajulah, aksesorila, key chin, makanan..dll. Biasala kat kilang macam-macam orang menjual, jadi Azam nie kadang-kadang dia membeli gak..hahahha..yang untung of coz haku, tapi tuela kadang-kadang taste dia tak sama dengan aku atau erti kata lain dia main beli je..hahahhahah..

Azam belikan aku tudung jenis syria yang ada manik2 atas kepala. Memang cantikla tudung tue n kain pun sedap tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan aku sangat tak sesuai pakai tudung jenis syria. Aku cuba gak, bila aku pakai je, anak dengan bapak gelakkan haku yang bapaknya pulak siap buat tangan nasyid lepas tue nyanyi..sengal..wakkakakkaka..

Azam buat tangan macam nie..
cantik manik2 nie...

Bila aku nak ber camwhore je, habis semua hurung, dah macam semut dapat gula semua menempel nak bercamwhore juga..hahahhahha..well keturunan rasanya perangai camwhore tue..ahaks. Banyak lagi gambar sengal-sengal ubi, tapi cukupla nie je karang ada yang muntah kayak pula tengok gambar2 syok sendiri nie paling teruk gambar maknyala ihihihihi..


muka sebenar memakai tudung syria..hahhahaha..eeee..bowlllat..bugrukkkk..sangat hahahha..

aqil paksa haku..hahahhah..sibuk je budak nie tau..
Hari tue aku cium2 aqil lepas tue dia tanye

"Mama, nape mama suka cium adik banyak2?"

"takde pape saje suka"

"sebab adik nie COMEL SANGAT ye"


nak fitam haku dengar statement dia..

hahahhahhahahha...perasan betul budak nie *alamak takkan perasaan pun keturunan gak*. 


Ini telah menjadi SEJARAH

4 ulasan:

monas2petronas berkata...

hahaha btol, adik mmg comel!! tapi mak dia pon comel jugak...eh lawa je tudung tu cikja,,,,buat pakai pi nuri ok tu..

Cikja berkata...

tudung tue mmg lawa..yang tak lawa org yg mempakainya*jahanam bahasa*..nuri tue apa win..hahahhaha..

Irfa berkata...

dah selalu pakai xpelik pun ;0

Cikja berkata...

irfa
sebab aku rasa bila aku pakai tak cantik..hihihi & rasa tak selesa..