05 Mac 2013

Malaysia perang?

Macam tak percaya, benda nie akan berlaku kat MALAYSIA, tahun 2012 Malaysia adalah negara ke 20 di dunia  paling aman dan ranking nie akan jatuh untuk 2013...huhuhuhu.



Semalam Fahmi tanya aku "ibu kalau jadi askar, banyak duit tak?"..uhuksssss. Duit tak banyak nak, tapi jasanya sangat tinggi pada negara, bangsa dan agama *aku jawab dalam hati je*

Aku berharap sangat perang nie akan berakhir dengan wira2 kita selamat. Tiada lagi yang terkorban.

aku tak tau mana satu sultan diorang nie semua claim sultan sulu..huhuhuhu..
Untuk peringatan anak-anak ibu, keamanan yang kita ada bukan bersifat kekal bila- bila masa ianya boleh tergugat bila kita lalai. Ingat anak-anak ibu, jadikan sejarah itu peringatan yang berguna.

apa pun pandangan kamu tentang politik.... bersatu lebih baik..



Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

monas2petronas berkata...

Isk benda nak jadi sekejap je kan. Dok tngah tolong2 gaza..negara sendiri kena serang :(

Cikja berkata...

tuela win..sedih bila ada yang terkorban.. :'(