01 Mac 2013

1.3.13

Cantik tarikh hari ni.

Teringat minggu lepas ker 2 minggu lepas Azam beli paper. Tiba-tiba kena tegur dengan satu lelaki nie.. "u punya no kereta naik hari nie first prize". Balik Azam belek hujung paper tue..eh betul la naik no plat kereta..muahahhahhah.. sabo jela.

SESUNGGUHNYA MAIN NOMBOR EKOR ITU HARAMMMMMMMMMMMMMMMMM 

Pernah jugak ada yang minta nombor ic aku yang belakang tue, sebab nak beli no ekor. SIALAN betul!..hahahhaha. Aku nak bagi?..sorry, aku taknak subahat!!.

Pagi tadi dalam kereta Azam tegur

"ibu tak pakai bedak ker?"..hahahha..Azam ni memang tau..kadang2 je aku malas nak pakai bedak, tapi kalau pegi kerja memang aku pakai,  siap krim entah apa2 tue aku tepek kat muka sampai 3-4 lapis..hahahhahhaha...

"pakaila"

"macam tak pakai je"

"iyelah pakai bedak murah memang macam tue, cepat cair"

"la iye ke? petang nie jugak kita beli yang mahal ye"

Ceh, semua nie POYO! perli haku ker apa nie? Aku rasa ok je muka aku, cantik macam selalu..hahhahahha..aku memang pakai bedak(compact) murah wei, silkygirl 9.90..muahhahaha.

Tapi hagak percaya jugakla kalau dia nak belikan..hahahhahah..sebab baru-baru nie dia belanja aku purse., dah dia offer *beli jiwa sebab kene tinggal balik kampung..minggu lepas..hahahhahha...* memang aku claimla siap dapat lebih dari harga sebenar. Ala kira okla aku pakai purse 5 tahun sekali kot baru tukar, tue pun sebab rosak dah purse tue habis melekat2 gamnya kat kad bank, kad sspn anak2, ic, lesen..satu keje pulak aku nak tanggalkan gam tue..eeeee..memang aku lontar dalam tong sampah ler jawabnya.

Azam murah hati bulan nie sebab dia ada lebih la tue. Selalunya bulan2 macam nie dia dapat bayaran AL yang tak digunakan..hahhahahha. banyak  O sekali dapat. Dia punya time banyak duit haku dah boleh hagakla..hahahha. Bulan !@ bonus, bulan ^ pun bonus bulan @ ker # bayaran AL, bulan # ker $ increment..muahhahahhaha...so sebagai isteri aku kena bijak mainkan peranan *menghabiskan duit laki dengan berhemah*..hahahhaha.

Tang haku punya jangan dikira sebab bos aku ikut mood dia tapi yang pasti increment 2 tahun sekali itu pun main pilih2 puihhh...BONUS?..mmmm...setakat nie tiap2 tahun ada tapi bila tue,  RAHSIA takle bagitau..hahahhahhaha *gelak jahat*

Syukur, murah rezeki. Mudah-mudahan rezeki bertambah banyak dan berkat untuk keluarga kecil ku ini.Amin.

Baca  dari atas memang cacamerba betul N3 nie..hahahhahhahahha..lantakla,  niat awal tadi nak karang pasal tarikh cantik tue, tetiba laju je tangan tap tup tap tup, jadilah n3 cacamerba..eehikssssss.

Ini telah menjadi SEJARAH

5 ulasan:

monas2petronas berkata...

gimme 5 cikjah! kita pon pakai bedak silkygirl juga, yang kaler ijau tu..baruuu beli mgu lepas sbb indon skang tgh memfofularkan silkygirl...yg kaler ijau utk oil shiny kejadah tah..kekekeke..

Cikja berkata...

win kita pakai yang warna putih, pastu aritue bekas dia warna hitam pulak..tgk harga 9.90, aku rembat gak win..hihihihi..tue tahan 3-4 bulan kalau aku guna..hahahhah
aku tak tengok oil ker mende ker win..hahahhaha...janji 9.90..wakakkak

monas2petronas berkata...

kan?? aku pon main rembat jgk wei..tp sini sejak silkygirl masuk endon jadi mahal lah pulak..aku beli yg ijau tu 46ribu...belas2 ringgit..tp agak gomak di kulitku ini..sebab aku gelap kot kan..tp pakai la jgk..skrg tak bole milih2..jimat wei jimat ekekek

Irfa berkata...

bertuah ko cikja ;)
aku?redhalah dgn apa yg ada ..

Cikja berkata...

Sebenarnya tak dpt pun bedak tue..hahaha..azam mcm buat2 lupa...huahuahua...