21 Disember 2012

Suaminya berkulit hitam legam, perut buncit dan kepala licin


kalau mama terbaca, saya minta izin tepek status mama kat belog..huhuhu..hihihi..dah tepek baru nak mintak izin oittt...tak senonoh punya perangai..

Dari status seorang kawan FB. Memang macam-macam betul hidup nie.  Komen opismate. dia doa tak detail..hihihii.. mungkin dia minta nak suami kaya je. Aku sambung hahahha..mungkin la doa kena spesifikkan sikit contoh macam nie 'Ya Allah kurniakan aku suami yang kaya baik budi pekerti, cantik paras rupanya'... gitu kan. Tapi hebatla lelaki tue walaupun berkulit hitam legam, perut buncit dan kepala licin isteri 3 ok yang hensem pun belum tentu dapat 3 ..ehhehehhehe...Dia punya keyword adalah DUIT..kan kan. mmmmm...

yeeehaaaaaaaa..betul cakap ustaz..
Masalah isteri kat atas tue dia tak boleh nak tido ngan suaminya kan..so apalagi tutupla lampu..hihihihi..cool je petua ustaz nie. Pada akulakan,  dah ko yang pilih, kenapa dah kahwin baru timbul isu tue. Takkan masa jumpa mula2 tak pikir. Alahai. Dia punya keyword adalah DUIT..ehehehe..berapa kali nak ulang daaaaaaa...

Dulu masa aku anak dara, citerla ngan kawan-kawan sebaya nak lelaki yang macam mane. Ada yang nak chinese look la, yang macam pelakon bla bla lah, yang caringla ..hahhaha.. macam poyo pulak ingat zaman anak dara sunti dulu. Tapi aku ada satu je impian kat lelaki idaman, aku nak boipren atau suami aku bukan lelaki perokok. Nak tau tak sebab apa sebab arwah abah adalah perokok tegar sampai disahkan kanser paru2 dan arwah abah nasihatkan abang aku sendiri jangan merokok!. Aku pikir masa tue rokok adalah punca penyakit. Dan sampai sekarang pun aku memang tak tahan dengan bau asap rokok, aku boleh sesak napas dekat dengan org yang merokok.

Dan Allah makbulkan cakap2 kosong aku kat kawan2. Masa ada boipren dulu pun memang bukan perokok walaupun perangai tak senonoh..hahahha...dan sekarang suami aku bukanlah perokok...ehehehe. Aku tak mintak supaya dapat lelaki hensem kacak bergaya sebab aku sedar diri..ko cantik sangat ker pompuan nak lelaki hensem..so aku yang ala2 nie dapatla suami yang ala2 jugak..ahhahahhah...mampus Azam baca nie karang... 

Kitaorang tido tutup lampu!!!.. meraba dalam kegelapan.....muahahhhhhhhhhhhaaaaa...

Ini telah menjadi SEJARAH

4 ulasan:

Irfa berkata...

adoi sakit perut..tido tutup lampu boleh..jgn salah masuk sudah.hahaha

aku pun doa tak detail kot..semuanya okey kecuali bab merokok.tak isap dalam rumah dan x isap depan aku tp tetaplah isap jugak.huhu

Cikja berkata...

irfa..
hahhahaha..dia ada deria tersendiri konpem tak salah masuk..hahahhaha..hohoho..apakah!!!

ehehhe...takpelah atleast dia jaga tatasusila merokok tue..ehehehhe...

ieda berkata...

akak dulu doa nak suami yg badannya lebih besar drp akak (sb akak ni garang,dapat yg kecik nanti bila marah nampak dia laaaagi kecik..hehe)...selain drp beriman..bla..bla..bla..
lupa nak minta yg kaya duit...maka dapatlah yg ada sekarang...alhamdulillah..tak kaya duit tapi kaya kasih sayang.

Cikja berkata...

ekekek..lupa saya jugak minta suami yang asalnya luar dari kampung saya sebab nak merasa balik kampung jauh2..hahahha..yesssss..allah makbulkan jugak..dpt orang perak..hihihi..*skrg sampai gaduh nak balik kampung*..kahkahkah..

ussihhh akak kira kaya gakla tue....heheheh..walaupun kaya kasih sayang ;-) janji bahagia kak..