24 Disember 2012

Simpanan 8 Juta..perghhhhh..

Photo: Pengasas Sendayu Tinggi, Puan Rozita Ibrahim.

Semasa berbual-bual dengan beliau tempoh hari, beliau berkata...

"Ketika simpanan saya ada RM 8 juta di dalam bank, saya masih memandu MyVi. 

Sekarang pun saya lebih selesa memandu Toyota Prius dari rumah ke pejabat. 

Handbag saya pula hanya berharga RM 200 dari Guangzhou!"

Sambung beliau lagi....

"Bagi saya, kecantikan wanita itu pada 'otaknya'. Apa guna pakai barang-barang berjenama tetapi tiada 'otak' dan malas berusaha"

via Emas 916
Pengasas Sendayu Tinggi, Puan Rozita Ibrahim.


Semasa berbual-bual dengan beliau tempoh hari, beliau berkata...


"Ketika simpanan saya ada RM 8 juta di dalam bank, saya masih memandu MyVi.


Sekarang pun saya lebih selesa memandu Toyota Prius dari rumah ke pejabat.


Handbag saya pula hanya berharga RM 200 dari Guangzhou!"


Sambung beliau lagi....


"Bagi saya, kecantikan wanita itu pada 'otaknya'. Apa guna pakai barang-barang berjenama tetapi tiada 'otak' dan malas berusaha
___________________________________________________________ 

nie yang simpanan ala2 serdak kuih raya sibuk dok aim henbeg 'JURULATIH', ....huahuahua...
 
AKu pernah jumpa puan Rozita nie masa mula2 dia mulakan bisnes sendayu tinggi, masa tue dia belum terkenal lagi. Dia datang sendiri kat opis lama aku promote barangnya kat surau opis..huhuhu...orangnya memang baik, peramah n humble. 
 
Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

ye ke beb?kagum betul aku klu gitu.penah bca ktanya dulu penah keje sbg pnoreh getah pastu kje pej peguam dn bla-bla
.smpnan 8 juta?perghhh...hntr borang mnta derma ank skolah dia tlg tk?hihi

Cikja berkata...

dia cakap dia penah keje jadi receptionist gaji 500 masa mula2 dtg KL sambil2 dia jual jamu (sendayu tinggi) lps tue ada orang tolong buat RnD kat makmal U mana ntah lupala..pastu terus dia jual secara kormesial...

eheheh....ntah laaa...