28 Disember 2012

Sedih n Speechless :-(

Dah gebang kat mana2 nak sekolahkan Aqil lepas tue pulak dah beli barang sekolah semua complete tinggal nak bayar yuran je tapi sebenarnya aku tak daftarkan dia kat mana-mana tadika pun sebab aku dah plan nak masukkan dia kat satu tadika nie sekali tadi Azam konon nak ambik borang rupanya dah penuh. Azam suruh aku call cikgunya, memang untuk 4 tahun dah penuh...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Azam cuba carik2 tadika lain ada yang taknak ambik budak 4 tahun. 

aqil masa umur 2 tahun..nak jadi cameraman paling muda..

Ya ALLAH, macam mana aku nak terangkan kat Aqil dia tak boleh sekolah tahun nie. Aku pun confident sangat ingat boleh walk in je. Azam cakap kalau tahu dah daftarkan lama dah. Iye, kalau tahu dia tak payah cakap aku pun boleh daftarkan...

Mungkin ada lagi tadika lain tapi kalau jauh susah jugak aku nak plan sapa ambik n hantar dia. Ibu mintak maafla aqil rancangan ibu yang last minute nie buat Aqil tak boleh sekolah tahun depan...


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

pulak dah..
sian dia sbb dh bg harapan
w,pun bagi aku 4 thn tu awal sgt
takut dia boring nanti

Cikja berkata...

dia yang nak sekolah irfa...
takde paksa dia pun..
huhuhu..takpela mungkin ada hikmahnya dia tak dpt sekolah lagi..