21 Disember 2012

Dividen ASB 8.9 untuk tahun 2012

untung kan adik aku dapat kakak yang baik, lucu macam haku nie dia patut bersyukur sangat nie..hahhahaha..*blushing*


Tetiba dapat PM dari adik aku, sebagai minah kipochi harusla aku kene siasat kesahihan berita. Buat kerja detective conan nie sampai aku tak perasan dah waktu lunch..cehhhh..sabo jela ..nasib ko la cacing kesayangan kelaparan tunggula petang karang kita mintak Azam belanja makan sebab dia baru dapat vitamin B..ehehhehehe..

Aku klik kat web PNB..tetiba server down..hahahha..konpem ramai yang terjahkan. Oklah berita diterima boleh disahkan halal statusnya,  boleh klik kat sini.

Ok sekarang bolehla call kontraktor nak renovate rumah sikit..muahhahahhha... *tuela melayu ada duit sikit tukar kereta, renovate rumah bla bla bla*..ehehehheheh

Alhamdulillah syukurrrrrrrrrr :-)


Ini telah menjadi SEJARAH

4 ulasan:

Irfa berkata...

untungla orang ada asb.aku ?mampu telan air liur jelah..bila nak belanja aku nih?

Cikja berkata...

alahai irfa ..hahahhah.tulis nak renovate rumah mcm dapat puluh ribu plak..ekekekke..

jom, bwk aku makan nasi arab yang selalu ko citer sangat sedap tue

~Cik Viva~ berkata...

Salam...

Td kita bace dividen plus bonus jadik 9%....emm, bile la nk merasa 10% lagi....

Cikja berkata...

wsalam cikviva

hampir 9%..ehehhe..mungkin tahun depan 9% kot...kalau ikutkan tahun 1990 dan 1994 dividen paling tinggi 14%...fuh mesti lagi best kan...