19 November 2012

Komen provokasi

Dapat komen nie




Komen kat n3 2007, n3 dah 5 tahun pun, aku pun dah lupa mende apa aku taip kat n3 tue, bila ada komen baru aku baca balik...oitttla geli plak aku baca n3 tue. Gedik2 konon pasangan paling seghasi bersama..hahahhaha..

Walaupun komen nie berunsur provokasi tapi hakak jawab gakla..mcm seronok plak layan komen macam nie..hahahhaha... Tak taulah kalau suami hakak jumpa pompuan tue, hakak taknak ambil tau pun. huahuahua.. Setakat yang hakak tau suami hakak jujurla dengan hakak. Ada benda yang dia sembunyikan sebab nak jaga hati hakak. Rasanyala. Tapi takpe hakak ok jela sebab hakak percaya kat suami hakak walaupun bukan 100%..ekekekkeke... Suami hakak nie dia memang suka bagi nasihat kat orang ala-ala macam cikgu kaunseling kaedahnya. Hakak je yang kadang2 tak makan nasihat dia..ekekkeke..

Kalau nak kira cemburu hakak nie pun boleh tahan jugak hahhaha.. tapi taknak melampaula. Agak-agak tak puashati hakak sound guna sms. Tanye depan-depan tak bole sebab hakak nie cembeng, tau cembeng tue apa? cembeng tue lebih kurang pelakon airmatala..ayat belum keluar airmata keluar dulu..hahahhaha...macam yang hakak cakap setakat nie suami hakak ok jela..hakak percaya dia. esok lusa taula pulak kan. Apa kata hadik doakan supaya hubungan kitaorang aman damai sampai akhir hayat. amin.



Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: