05 November 2012

Bila bosan melanda..meh nak citer sikit..

Dari marathon citer JANGAN AMBIL PADANG KAMI seterusnya ke citer KELUARGA ISKANDAR malam tadi AKU TERIMA NIKAHNYA. Apa cerita yang tak sempat tengok kat TV n wayang semua aku pulun tengok online. Banyak masa maaaaaaaaaaaaaaaaaa. Henpon 24 jam kat tangan..hahaha..bukan sebab ada kekasih gelap sebab boleh online 24jam tanpa gagal. sampai azam pun naik berbulu gakla ngan aku. Tapi takdelah sampai terabai rumahtangga, masak tetap jugak masak rumah mesti berkemas. 

Aku banyak masa sebab takde baby, Aqil tue dia dah boleh main sendiri..boo layan dah dia nak menempel je dengan aku karang dia jerit nak makan aku suap, nak nenen aku suruh je abang2nya buatkan...hahahhaha..takat nak mandi semua dia dah boleh buat sendiri. Tahun depan aqil dah nak sekolah..aissshhhhhh..betapa masa berlalu terlalu pantas.

nampak tak kegilaan aku..huahuahua...
Aku lagi suka follow selebriti kat instagram. Ada twitter tapi sampai sekarang tak pandai nak follow..hahahaha..so akuan twitter tue beku gitu je. Kat instagram nie ada selebriti yang rajin layan komen feminat ada gak yang masuk angin..hihihihi Setakat nie aku suka kenal pasti selebriti yang rajin balas komen baru aku suka tinggal komen..huahuahau..agak2 yang masuk angin aku just nengok jela sambil dalam hati elehhhh..belagak sangat ambik gambo mcm syok sendiri je..ahhahahhaha..jahat hati aku kan?

Tu sebab kalau takde tenet agak kematian kutu gakla aku. Atas kegilaan tue bil tenet aku seisi keluarga adalah 300/month..gila ker tak gila tue..membaziaq!.. eh tau plak membaziaq hukhukhuk

Agak memboringkan ne3 aku sejak kebelakangan nie kan...eh bukan tiap kali n3 memang boring ker..hakhakhak..


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

AKU baru lepas layan drama kat you tube..tajuk Tersalah Cinta.wpun tak minat neelofa.tp citer tu siyes kelakar ;)
tgklah kalau free

Cikja berkata...

Irfa aku dah layan citer tue sebelum marathon citer2 yang aku mention kat N3 tue...hihihihi..mmg best citer tue.