31 Oktober 2012

Bestla pulak...

Sekarang aku tengah tengok cerita JANGAN AMBIL PADANG KAMI..oitlaaaaaaaa terbaikkkkkklaaaaaaa citer nie.. baru sampai episod 4 je pun....terjebakla dah kakpnut asyik cakap citer nie best best best...tue yang tertengok,  sekali memang bestttttttttttt pun. Beto hero idamanku..setiap cerita yang ada dia mmg tak mengecewakan.

Telinga sumbat earphone, sambil naip sambil nengok..hahahahha...diam diam tau jangan cakap  sesapa hahahha. Aku nengok kat phone je senang nak campak karang klu kantoi..ehehehhe..pakai tab beso tak pernah bawak dah tab kat opis dah jadi hakmilik aqil secara paksa..citt

Sedih, geram, lawak, semua rasa ada dalam cerita nie memang rugi sapa yang tak tengok. Walaupun ketinggalan sangat dah sebab lama dah episod citer nie habis..tetaapppppppp..kene tengok weiii..

watak semua menjadi...memang best..
Lagu2 dalam cerita nie semua best best.. dah2 aku nak sambung nengok nie..hahahha..sambil2 buat keje yeeeeeeeeeee... ;)


Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: