02 Oktober 2012

11 tahun

Masih bercerita untuk bulan SEPTEMBER..hihihihi..

11 tahun yang macam macam rasa. Kadang tenang kadang badai kadang kosong semua itu biasakan?. 

Kebetulan hari ke 11 tahun tue  aku ada team building diluar daerah so, tiada sambutan eh kalau aku ada pun tiada sambutan yang luar biasa sekadar ucapan gitu-gitu je..Hadiah aku dah dapat sehari sebelum aku ke luar daerah n hadiah DIA pulak aku dah bagi sebulan sebelum tue..hahahhaha..hadiah yang tak suprisela. Janji adoooooooo.

aku bini yang garang DIA cakap...hahhahaha..
Apa yang aku harapkan dengan angka 11, moga cinta sampai syurga. DIA boleh jaga aku lindung aku, pertahankan aku bila rebah dipukul kata-kata fitnah. ada makna ayat nie

Untuk DIA, tarikh 9/9 mungkin tak boleh lupa sampai mati bukan sebab angka unik tapi sebab hari tue aku bergelar isteri DIA. Aku cuba bahagiakan DIA. Terkurang bahagia aku mohon maaf terlebih bahagia..aku SUKA.

Cita-cita  untuk anniversary kali nie..wah anniversary pun ada cita-cita gak. Aku nak tambah zuriat. Doakan kejayaan kami..hahhahahhaha..dush dush dush..

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

alhamdulillah..sama la ngan aku
suka dan duka bergabung jadi satu,bulan anniversary ialah November
hehe

tambah ahli?moga berjaya
aku iklan dulu..hehe

Cikja berkata...

irfa
november? kejap je lagi tue..hihihi

ok iklan aku dah hampir tamat, sekarang dah sampai fasa boring takde mende nak di belek..hihihihi..