11 Julai 2012

Tak tau dah nak cakap apa..

Aku berdoa jika Allah berkehendak Mak sembuh cepatkan penyembuhannya, Andai Allah sayangkan MAK, ambillah MAK dengan cara yang paling baik & permudahkan setiap urusannya. YA ALLAH Kasihankan MAK ku. Hilangkan deritanya. Ringankan kesakitannya.

Aku teringat masa borak2 dengan makcik yang dari perlis tue. Dia cakap "banyak2 penyakit, penyakit kanser yang sukar diubati & dijaga". Memang betul. Hanya orang yang lalui tau betapa deritanya. 

Malam tadi aku tido rumah mak, Aku kalau boleh setiap saat aku nak ada dekat mak. Malam tadi aku usap-usap kepala mak, badan mak. YA ALLAH kasihan Mak aku. Cakap mak pun dah tak berapa jelas. Kena dengar betul2 & baca gerak bibir mak. 

Maya ko buat aku sedihhhhhhhhhhhh. Aku pun terkenang-kenang abah ko. Teringat dia hantar ambik kita pergi balik kerja kan?...huhuhuhu. Alfatihah.

Ini telah menjadi SEJARAH

4 ulasan:

Irfa berkata...

aku datang baca

Maya Ariffin berkata...

pagi tadi ko bikin aku gelak sorg2 lam kete. Ptg ni balik nangis pulak sowg2 lam kete Huhuhu.... Siyes rasa cam nk peluk mak ko gak kalau itu mampu kurangkn apa yg tanggung.

suterazen berkata...

Cikja...singgah baca gak...doa sentiasa ada for kalian...

Irfa berkata...

cikja..
alfatihah untuk mak.takde rezki aku nak jumpa mak..cuma kenal mak melalui cerita ko kat blog ni je *peluk ko kuat2*