19 April 2012

Warna untuk tahun 2012

Semalam ronda-ronda kat fb ternampak kain ela kosong. Terus teruja dalam hati buat baju melayu untuk raya nanti cun jugak nie. Lantas meminta pendapatan Azam

"bang tahun nie raya tema baju nak warna apa"
"entah tak taulah"
"cakap jelah nak warna apa"
"ala tak boleh pikirlah, tiba-tiba tanye nak warna apa esok-esoklah pikir"

Cuba jawab biru ker senang aku nak ajak berdebat nie kalau jawab esok-esok pikir sampai kesudahlah aku juga yang nak kena pikir. semua aku!, semua aku! sambil hentak2 kaki kat lantai. Lantak malas aku nak tanya lagi, Esok pikir tue boleh membawa kepada lagi seminggu nak raya mmm.
Puasa dah abis ganti parijah sibuk nak pikir tema baju raya..poyo gila..

hehehhehe..Kalau ikutkan hari nie hari terakhir aku ganti puasa. So lepas nie tak rasa bersalahlah kalau terpilih-pilih kain ela..hihihihi..

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

aku belum ganti lagi.huhu
2 ari je pun..

lelaki mana nak ada masa pikir mende remeh macam ni cikja oi

ko suh pakai pink je lah senang
hahahhaa

Cikja berkata...

hehehhee..sajelah tanye mana tau tahun nie dia ada warna yang teringin nak pakai..hihihi..

patutnya aku ada baki 4 hari puasa ganti lagi tapi aku puasa start isnin sampailah hari nie..hihihi..senang dah ganti.