27 Mac 2012

Yang pergi block buat apa!

Edisi meroyan..hehhehehe. Ala budak it dah sekat  sesetengah blog kegemaran aku. Aku rasa dia bukan sekat secara terus tapi ada kandungan dalam blog tak menepati piawaian. Banyak jugak web yang aku tak boleh buka. hishhhh...mengadalah diorang ni.

irfa blog ko  dah boleh view kat opis haku..huhuhuhu..
Kena buka dekat rumah atau pakai tab. Kalau pakai tab tue boleh buka time lunch jelah. Kalau buka time kerja nampak sangat mengulonya ponnn. Dahlah bos duduk sebelah, kang kalau tiba-tiba dia hulur dokumen  mau tercampak tab tue dekat bawah kaki..hihihihi..

Lagipun pakai tab lain rasanya, tak best macam tengok dekat PC. AAAARRRRGGGHHHHH..geramlah!!!..geram sendiri huhuhu..

 


Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

Irfa berkata...

aku dah penah rasa tu.masa pakai internet explorer dulu.lepas aku upload google chrome sume blog blog bukak..eh silap ada 2 blog aku tak boleh sbb katanya isi ada 18sx.

Cikja berkata...

nie aku pakai mozilla firefox..kena download google chrome lah pulak..ntah boleh ntah tak nak download...ishhh..sabojelah

Irfa berkata...

cubalah dulu..aku ari tu pun try je sib baik menjadi