17 Mac 2012

Berlatih men'cuci longkang'.

Sedar diri tue jarang main bowling, kalau main pun selalunya ke longkang..haha. Teringin plak nak melatih tangan nie sebelum ada perlawanan dengan kawan-kawan opis. Ajaklah laki pegi summit. Apalagi moh kita training!

Macam iya-iya je padahal poyo lebih semuanya ke longkang..huhuhu, tak caya? tengok gambar kat bawah..hukhukhuk









kan?, nampak budak kecik yang menyibuk tue, ahahaha..dah macam maskot mcd dah. Kasutnya besarrrrrrrrrrrr..orang lain pakai dia pun nak pakai jugakkkkkkkkkkkk. Tapi malang tak boleh main sebab bola tue lagi berat dari dia..



budak kecewa tak boleh main, kesiankan. Akhirnya dia minta nak main game kat tab, oklah jugak tenang sikit aku nak main...hiks. Tapi kasut tetap jugak dipakainya ponnn dengan stokin kat luar seluar..ahahhaha..apa-apa jelah ko Aqil!!..


Ala nie pun lebih kurang aku jugak. ahahha. Tapi paling tak boleh blahkan masa aku nak membuat balingan paling bergaya kan, bola aku kebelakang..ahhahha..abis tergolek2 turun tangga bola tue..kakakaka..malu siottttttttt..semua orang kat situ pandang sebab bunyinya kuat bila bola tue terhempas kelantai..ahahhahah. Azri pandang aku muka cuak siap tanye "ibu, ibu kenapa?"..kahkahkah.

Oklah masa yang dinanti-nanti pun tiba bertarikh 10/3/2012 jam 3 petang bermulalah pertarungan sengit antara pemain-pemain proooooo...pro ke longkang hakhakhak. Tempat yang di pilih ialah di Ole ole Shah Alam. Pestime pegi sini, dengan bantuan GPS..tiada kesesatan melanda semuanya di jalan yang benarrr..


Sampai-sampai of coz kena pose gedik2. Biasalah nompang kamera canggih orang bataklah sikit..hakhakhak..

Suka gambar nie..auuwww..chomellllllllllnya haku..hahahhah..cirit birit sapa yang baca...

wahhhh..lagilah chomel buat gitu..Agak-agak kalau mak mentua aku tengok mengucap panjang agaknya dia tengok perangai menhantu dia ....ahahha.. Kalau mak aku dia dah biasa dah dengan perangai anak dia yang poyo tak abis2 bajet muda remajewwww tewwww

Oklah nie team-team yang ada untuk bertanding, walaupun markah dikira untuk individu semangat berpasukan tetap adaaaaaaaaaaaaaa..semua sepakat menentukan warna baju kumpulan masing-masing. Terbaikkkkkkkkkk..

Sekarang nie tengok pulak aksi-aksi melontar yang ada. ahhahaha..ada yang nak terbang, ada yang menari cakpong, ada yang menebar jala, ada yang gaya lebih tapi bola tak lepas dari tangan..ahhahahha..haishhhhhhhh..panjang kata macam-macam adaaaaaaaaaaaa...
Kalau boleh nak main lagi 10 game TDDMKA. 2 game pun semput, bukan semput apa gelak lebih...gelak yang tahap mengilai-ngilai, kalau pontianak tengok pun kagum..ahahhahaha.. dah memang lawak sebab semuanya boleh dikatakan pandaiiiiiiii..main..haha longkang tetap pilihan paling baik bila bola dilontarkan..ngeh ngeh ngeh
nielah rupa juara-juara yang ada. Jangan main-main juara longkang pun ada hadiah ..hahaha.. nasib bukan haku. eh kira terror jugak aku main ye..hakhakhak
Gambar beramai-ramai. Masa main kat sana lane 1 sampai 6 kecoh gila. Gila pun tak kecoh macam tue. Rasa macam semuanya baru pertama kali keluar rumah..hahaha. Dia punya happening perrrggghhhhh terbaikkkkkkkkkkkkk..konpem orang yang tengok menyampah + terpegun dengan kekecohan yang melanda. Terjerit terpekik terngilai..kakaka..

Gambar-gambar yang aku sukaaaaaaaaaaaaaa sangattttttttttttt. Belah kiri atas sekali tue sopan-sopan kan semuanya sebab tue snap yang pertama, bila tuan punya camera canggih cakap dia set 10 kali snap (aku pilih 6 je letak kat sini)..abis semuanya tak tentu arah..ahaha tue yang terkeluar semua gaya2 orang utan akulah tue.. tak dan nak pikir gaya apa yang paling gojes..kakaka..belasah je...

Nielah alasan aku kenapa aku susah sangat nak tinggalkan opis nie sebab kawan2 nielah. Time keje tetap keje time enjoy kita enjoy. Oh, kos kitaorang enjoy nie sendirian berhad ok, bukan company support. kalau mintak duit company nanti boleh bankrup pulak.huk..kedek.


Ini telah menjadi SEJARAH

1 ulasan:

Irfa berkata...

DAH BERKURUN AKU TAK MAIN BOWLING
HUHU..

seronok kan sesekali happy-happy dengan kengkawan