01 Februari 2012

Besday AQIL ke 3

Besday Aqil 20 jan 2012 (Jumaat). Ada rezeki lebih, buatlah makan2 cikit panggil adik beradik je. Tempah kek bertemakan otomen kegemaran Aqil. Buatnya sehari lepas besday dia iaitu  bersamaan hari sabtu lepas maghrib. Balik keje terkejar2 aku menyiapkan semuanya. huhuhu. Tempah satay cikit, rebus nasi impit & buat sizzling je.


tengah tunggu tetamu..

kakmiza, ateh, ain & puan belog.

sengih2 aqil nampak kek nie. Tempah ngan kawan sekolah. Terbaikkkkkk..

Mohlah kita nyanyi...eh habis nyanyi doh...tengah nak potong kek..nampak tak mak kesayangan puan belog kat tepi tue...I LOVE U mak banyak2..
Kebetulan masa hari yang sama tue besday abang ipar haku..so, suprise!..dari kakida ngan anak2 mereka

Aqil perasan kek dia jugak..aiyakkkkkkkk..

Tengok sapa yang excited nak bukak hadiah...ahaks tuan punya besday sikit pun tak heran...

Otomen tue bertahan sempurna sehari je. Esoknya kepala otomen tue disembelihkan....ahaks.
Terima kasih pada adik beradik & jiran yang bagi hadiah kat Aqil ye. RM banyak jugak aqil dapat. Ok, tahun depan boleh buat lagi siap pasang khemah sebab balik modal..wakakkakakka...

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

hepi bday aqil ;)
moga jadi anak soleh ye

Irfa berkata...

eh lupa..kim salam mak ye