06 Januari 2012

Laki bini

Beberapa minggu lepas balik dari pasar aku jerit kat Azam.. (jerit sebab atas motor, ckp lemah lembut nanti tak dengar..hahahaha)

Aku: cepat cepat cepat..nak tengok botak!
Azam: botak apabenda pulak nie
Aku: hish lajulah cikit...dah nak mula dah citer tue
Azam: Citer apa?
Aku: ala citer yang ada botak tue..
Azam: abang pun botak apa....
Aku: abang botak..tapi tak hensem..hahhaha
Azam: cis..tido luar malam nie.
Aku:...kahkahkahkahkah...


Berani cakap laki tak hensem derhaka terang terangan tu. Kalau Azam keje malam kadang-kadang dia saje je kacau aku.Tapi hari nie aku kacau dia dulu..kehkehkeh..







Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: