30 Januari 2012

Hasil 2 minggu bertabita

Percaya tak kalau aku cakap aku tak pakai bedak langsung!..Nie gambar dinner sabtu lepas. Aku cuba pakai bedak tapi jadi mcm kena sopak pulak..ahahhahhahaa..last2 aku sapu krim tabita tue pakai lipstik, calit eyeshadow..

Muka mengelupas jangan cakaplah sampai sekarang pun masih ada lagi..tue sebab tak boleh pakai bedak. Minggu pertama pakai rasa nak give up je tapi memikirkan mahalnyaaaaaaaaaaa...ngan bukan senang nak dapat, pakai gaklah..hiks. Tu belum lagi kena marah ngan Azam ngan mak haku. Azam punya ayat "muka dah cantik2, lagi nak kasi mengelupas mcm tue selama nie abg takde komplen pun ibu tak cantik". menusuk tak ayat tue..hakhakhak.

nie gambar pakai kamera cap hayam aku

nie gambar pakai DSLR...
nie gambar pagi tadi...muka jadi lembuttttttttttt...serius wa cakap lu..

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Irfa berkata...

ada nampak pramugari iklankan pasal Tabita ni .tak berani nak try takut laki aku bagi ayat cam azam cakap tu.hehe

kalau bagus ngan kulit ngko ok lah tu

Cikja berkata...

kenalah bagus irfa...klu tak nangis tak berlagu aku...hiks..