04 November 2011

Bantahan terhadap pindaan Akta Kerja 1955

Semalam diorang buat piket kebangsaan membantah akta kerja yang dah diluluskan baru-baru nie. Aku sebenarnya pun tak tau kisah nie sampailah semalam nampak aksi nie, terus malam tadi aku suruh pakcik google cari maklumat. Apa yang aku baca dan paham diorang yang buat akta nie pastu luluskan memang kejam!. Diorang pikir hanya untuk kesan sehari padahal untuk 5 tahun akan datang....???. eh tapi takyah jauh..untuk setahun akan datang pun akan nampak kesannya. 

Tolonglah menteri-menteri sekalian jangan pikir keuntungan semata-mata, kata Rakyat didahulukan. Dahulukan yang mana?.


Baca lebih lanjut kat SINI
Nasib tengah lampu merah, aku apalagi bukan cermin kete keluarkan camera.. 3 gambar nie best shootlah nie..:)





Sekian, berita dari aku...

Ini telah menjadi SEJARAH

1 ulasan:

HappyIrfa berkata...

sian kan?kita ni mentimun.
digelek luka.
menggelek pun luka