01 Oktober 2011

Laki aku plaklah jadi bahan belog

ehehe. Pagi semalam Azam bangun awal dari aku sebab nak gorengkan pisang tanduk khas untuk bini kucintaik. Gigih tak?. Tepung goreng pisang tue azam suruh aku bancuh siap-siap malam sebelumnya. Azam tau goreng jeee, tue pun aku lari jauh cikit dari dia kalau tak asyiklah tanye "dah masak tak macam nie".Haha. Sabo jelah aku.

Aku kan peratikan orang lelaki nie tak boleh buat banyak perkara dalam satu masa. Contoh kalau dia tengah mengoreng tue..berdiri tegak je kat situ..haha. Kalau aku tue siap masukkan baju dalam mesin basuh, basuh pinggan kotor kat singki tue ke atau kadang-kadang boleh gosok baju lagi. Azam tak bagi aku membebel depan dia, so aku membebel kat sinilah.hahaha

Kalau suruh jaga anak kat rumah konpem rumah bersepah..hahaha..sebab dia memang jaga anak semata-mata kasi makan mandi semua. Rumah tue bersepah lantak situ, ker laki aku je yang tak multitasking..ekeke. Tapi takpehlah janji dia nak buat dah cukup baik. banyak mulut pulak ko parijah.

Siap dah goreng pisang!. Nie tengah mengagih-agihkan hasil gorengan. Peratikan apa yang aku bulatkan, semua orang ada bahagian. hahaha. Cayalah bang!
nasib anak masih 3+ bini 1, kalau tambah anak lagi bini jangan tambah!..berapa bekal nak kena sediakan?

Ini telah menjadi SEJARAH

1 ulasan:

HappyIrfa berkata...

tokoh bapa mithali 2011 :-)