10 Ogos 2011

Time masak je aku berekor..

walaupun suka mendatangkan stress tapi dia jugak menghilangkan stress...hehhehehe..

Erk aku bukan binatang jadi-jadian tau, si aqil nielah asal aku masuk dapur je merengek-rengek "ibu! aqil nak nenen ibu"..cakap ulang-ulang..huhuhuhu..

Paling teruk semalamlah, aiyok sampai naik hantu gak aku..hahahhaha...hilang dah sabo aku. Dalam kete dia dah buat hal suruh patah balik rumah mak dia nak ambik kete mainan yang tertinggal. Pujuk-pujuk tak jalan. Masuk dalam rumah nak berdukung plak taknak letak..aiyoyo rebeh bahu ibu ko nie aqil!. 

Bila aku turunkan, dia mengekor je aku, sambil tarik baju. Hampir2 aku tersungkur. Macam mane nak bertindak pantas, belakang baju kena tarik ngan budak nie. Nangis2 nak nenen padahal baru je lepas nenen kat kete sepanjang jalan. Bukan taknak bagi tapi aku kejar masa..huhuhuhu...dah dekat pukul 7 tau, nak masak nasik nak goreng ikan, nak buat sambal bilis laki lagi..amma..

Pastu bila aku tak layan dia nak nenen,  minta masuk buai plak. Layankan tapi aku cakap suruh dia buai sendiri..hahhahha..mcm dia selalu buat kat rumah mak dia. Dia bantai nangis jerit2 suruh aku buai jugak..aduhaiyo...Aku biarkan je, dah nak siap  masak..huhuhuhu..baru aku pujuk dia, tapi sebelum tue aku dah bagi sedas penampo kat tapak kaki dia..hahahhahah...geram tau.



Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: