26 Ogos 2011

Setelah bertahun aku menyanyi lagu yang bertajuk "catlah bang"..

Akhirnya direalisasikan dengan Azam. Sakit mata tengok warnanya tak senada tambah pulak keadaannya yang sangat aku tak puashati. Mula-mula aku ingat nak letak merah hitam putih. Rasanya macam semak plak bila lebih 3 warna.

Sebelum

Nak tukar semua kabinet tue mesti makan ribu raban, cat je nie kosnya lebih kurang RM100 je. Hasilnya pun boleh tahan cantik. tapi jangan tengok dekatlah sebab yang cat pun sangat pro..hahhahhha.. Janji dah seragam. Mata pun tak sakit.huhuhuhu..

Selepas

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: