08 Ogos 2011

Masak 3 benda

Tapi penatnya macam masak 20 jenis..hahhaha..tangan nak potong bawang pun menggigil-gigil macam kena parkinson. Tumit kaki macam nak tercabut rasanya...kehulur ke hilir. Dah katanya multitasking..semua benda nak buat dalam 1 masa...merasalah mcm kena parkinson...huhuhuhu...

presentation ok..rasa ntahlah...cikit pun aku tak rasa..cuma tanye anak2 ngan laki je..hahahha...sedap ker tidak..diorang cakap sedap (harap betul2 sedap...hiks)

udang goreng tepung..salah resepi..hahhaha..patutlah macam bantat je...sekali google resepi..letak soda bikarbonat..yang aku pegi letak baking powder..hahhahahha.....menderhakakan resepi betul!.
Satu lagi menu takde kat dalam gambar lupa plak nak snap. Aku buat tomyam campur. Jadilah 3 menu je kat atas meja. Alhamdulillah semuanya habis sampai ke sahur..eh ikan ada lagi cikit dah masuk dalam peti ais..karang balik boleh panaskan lagi. Tak baik membazir.

Tapikan beli makanan siap ngan masak sendiri..masak sendiri lagi banyak kos...aku rasalah ngan penatnya lagi..huhuhuhu.. tapi kalau tak masak kesian anak beranak asyik makan makanan dari luar, nak jugak bagi diorang rasa peluh2 tangan aku..hahhahahha...

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: