09 Ogos 2011

Dialog sedih tapi muka ada senyum..hahhahaha.. Selamat dah peti ais nie perpindah tuan. Sedikit sejarah pasal peti ais nie. Peti ais nie adalah harta kedua Azam masa mula-mula keje dulu. Bayangkan dah berapa lama usia Peti ais nie. 15 tahun ada kot. Masih cantik & ok lagi. Oleh sebab peti ais nie berusia sangat jadi aku ngan Azam bagi je kat tuan baru nie tanpa ambik apa2 bayaran. Syaratnya cuma kena angkut sendiri je.

Sebab aku dah ada yang lain, terpaksalah aku serahkan yg nie kat tuan baru. Tak larat plak nak pakai 2 peti ais dalam satu masa. Paling best rumah aku jadi lapangggggggg....


Nak beli kabinet baru, nak beli kabinet baru, nak beli kabinet baru, nak beli kabinet baru..kehkehkeh..dah kena sawan kabinet plak. Nak tukar rak yang kat sebelah peti ais nie...azab aku tengok rak tue.....duit kemari ko..duit kemari ko..Menurun pulak dah..hahahhahha


Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: