08 Ogos 2011

Berat yang terbeban

Oh baju kebaya..aku merinduimu...
Konon-konon aku dayetlah puasa nie, harapan aku moga-moga hilang 7-8 kg. Boleh ker?...kehkehkeh..atau ada tak sesiapa yang nak lemak aku cikit, aku bagi FOC je...hiks..

timbang yang belum terbeban dengan badan aku...jarum kat 0.

timbang setelah terbeban dengan badan aku, saje je letak lepas sahur ngan lepas buka..hahhahhaa..padahal takde beza pun. nie berat puasa ke4...

Puasa ke 7, maksudnya selepas 3 hari dari timbangan pertama..hukhukhuk..berganjak jugak jarum tue kekiri, ada beza gak timbangan pagi ngan petang nie..walaupun hari yang sama....petang-petang banyak  kalori dah terbuang..huhuhuhu...

Sebab timbang tue dah uzur asyik dinaikkan dengan mak gajah..hahhaha..jadi timbangannya ada ralat ckit. Selalu aku timbang berat pakai timbang nie, berat aku dalam lingkungan 68-70kg. Hari tue aku timbang kat sepital (masa mak masuk wad kat depan bilik mak ada timbang digital) berat aku 71.++kg..hahhahhahaahmpeh betul!, cepat-cepat aku turun dari timbang digital tue..ngeri siot mengalahkan tengok hantu live rasanya.  Masa aku mengandung pun sama gak..aku tengok takat naik 1/2-1 kg je..sekali timbang kat klinik naik sampai 2-4kag..gila betul..hahahaha

Walaupun aku tak tau berat betul aku, jadilah tengok ada pergerakkan jarum ke kiri.Moralnya aku kena beli timbang baru. Takdelah aku tertipu ngan timbang hazab nie..keh.

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: