20 Ogos 2011

Berat yang terbeban part 2

Hari nie dah hari ke 20 kita puasa. Alhamdulillah.

Berat badan aku dah statik dari puasa ke7 ari tue. huawaaaaa...hilang 2 kg je agaknya tue pun hilang air. Lemak tetap statik kat situ.. oittttt lemak! susah betul ko nak dihapuskan degil bebeno.

nie berat yang terbeban pagi semalam puasa ke 19.
Mula2 dayet dulu sahur aku dengan segelas nestum 3 in 1 + minun air kosong. Buka bedal laksa semangkuk..dekat seminggu gak aku buat mcm tue sampai naik muak..hahhahah. Sekali dah takde perubahan aku bedal nasik. Azam siap cakap  dengan muka pelik"eh ibu makan nasik?". Aku jawab "apasal plak salah ker?"..sentap jugaklah aku..hahahhaha. "takdelah ajaib betul, selalu taknak makan nasik". muahahhahaha..

Sekarang memang dayet aku ntah kemana larinya tak larat nak kejar..hahhahhaa..lantaklah baju kebaya tue!.

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: