27 Julai 2011

Taman astakona

Boleh aku salah kira jadual keje Azam. Aku ingatkan dia cuti sabtu ahad lepas rupanya dia cuti ahad isnin lah pulak. Aku dah terlanjur ambik off sabtu tue, kalau tau aku tukar minggu nie...hampeh betul. Penat je aku merajuk ngan dia sabtu lepas sebab gas abis..hahahhahha...gas abis pun marah laki

Hari ahad pagi-pagi mengemas rumah sikit-sikit pastu tengok Azam rajin pulak menyapu daun-daun kering depan rumah sampailah ke taman depan nie. Taman nie banyak sampah tau. Semak tengok. Tapi azam sapu separuh je. Jadilah dari takde.


Nampak bersih cikit...

Budak nie tengah tunggu aku bersiap nak pegi sarapan, carik lauk kat pasar & ambik nenek. Lepas tue aku takde idea dah nak karang citer..hahhahhaha..
ngada betul buat muka macam tue...

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: