18 Julai 2011

Pelesu rupanya..

Kalau baca berita-berita politik memang memeningkan kepala. Pasal berita pompuan no 1 negara beli cincin 24 juta ++ . Gigihlah aku nak cari berita penuh tapi tak jumpa cuma jumpa muka depan je
nak baca kat sini tulisan tak jeles...pelik bawah gambar tue tetiba 'LAMBANG PERPADUAN'..hahhahhha..sabo jelah
Rupa-rupanya berita pasal pengakuan pompuan nie menabung berita palsulah. Pandai orang nie buat. Nampak macam real je. Aku baca kat sini

Tapi kalau betul dia buat kenyataan macam nie memang tak heranlah, kat Malaysia nie memang orang2 besar suka bodah-bodohkan rakyat dengan kenyataan yang tak masuk akal.

Aku pelik apa yang seronok sangat pakai cincin sampai 24 juta, ada orang kelebet(tengok ngan kanta pembesar nak tau tulen ker tak) ker cincin tue kalau dia pakai. Padahal kalau dia pakai yang pelesu pun takde orang tau. Banyakkkkkkkkkkkkkk..duit diakan.................
mmmmmmmmm

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

takut nak komen..so aku tumpang baca je la yer..hehe

nak menabung jugaklah mulai ari ni.
target nak beli Samsung Galaxy Tab je pun..hahahha

Fariza berkata...

agak2 boleh kena ISA ker klu aku tulis mcm nie..mmmm..belasah jelah irfa..

fuyohhhhhhh...syok ker galaxy tab tue...?