21 Julai 2011

Kadang-kadang dalam hidup nie tak banyak pilihan yang baik boleh kita ikut.

Poyo je tajuk...

Aku tau aku meletakkan keadaan aku, anak2 dan orang sekeliling dalam bahaya. Tapi aku takde pilihan yang baik. 

Samada anak2 aku yang lain masuk lambat ke sekolah atau biarkan aqil meraung tanpa henti sampai aku tak boleh memandu?...mmmm..

Memang gitulah aqil hampir setiap pagi. Aku angkat dia masa mata dia masih terpejam lena. Mulut pulak menggagau mencari nenen. Sampai rumah kakak pengasuh terus masuk buai sambunglah lena dia sampai pukul 10 kadang-kadang (ikut mood dia).
Tapi aku hargai nasihat yang diberi. Terima kasih.

Ini telah menjadi SEJARAH

4 ulasan:

HappyIrfa berkata...

gambar berani mati :-) ai malu nak letak pic camni..hehe

Fariza berkata...

hehehhe..aku share sebab..ntahlah suka memang nak share.....

HappyIrfa berkata...

saja je nak komen..ada mjalah apa aku baca tu ari..PaMa kalau x silap.mmg ada peraduan tunjuk gambar ibu tengah menyusu anak

Fariza berkata...

wah irfa...jangan carik pasal..gambar nie pun kategori merbahaya silap2 gaya aku boleh kena saman..hahhahha...