29 Julai 2011

Jadual Puasa anak-anak

Kecewa gaklah Malaysia kalah dengan Agregat 6-4,huhuhuhu. Pada aku silap percaturan masa kat singapo, penjaga Gol takut bola..huhuhuhu..Tapi adatlah ada menang ada kalah. Aku tak tengok semalam sebab taknak sakit jantung..hahhahaha..

Aku ingat masa Piala Suzuki, bila Malaysia gol je aku jerit sampai lompat2..hahhahah...Aqil terkejut nangis2 dia ketakutan..hahhahahha..macam tuelah tiap kali gol..aku jerit suka aqil nangis ketakutan...aishhhhh..apa pun tak boleh budak nie.. Tu tahun lepas punya citer, minggu lepas aku tengok Malaysia lwn Singapo..pastu jerit gollllll...aqil pun ikut jerit golllll..sampai lompat2 peluk aku..hahhahah..over pulak budak nie. Anak2 aku yang lain menyengih je nengok gelagat ibunya yg over..hahhahahha...

Minggu depan kita dah puasakan?. Aku dah pesan kat anak-anak suruh diorang puasa penuh tahun nie. Tahun lepas aku buat jadual & bagi reward cikit setiap kali diorang berjaya puasa. Sapa puasa boleh beli makanan yang dia suka. Duit raya adalah sehari puasa = RM2. Duit tue sebenarnya duit belanja sekolah diorang jugak...malah aku untung lagi sebab sehari diorang belanja sekolah RM4, nie aku keluarkan sehari RM2 je tue pun kalau puasa...ngeh ngeh ngeh...bijak mak ko nie.

Aku pun dah beli horlick..anak2 terpedaya ngan iklan liza hanim ngan anaknya tue, layankanlah.

nie Azri punya...aku lekat kat dinding ..senang nak tengok

nie Fahmi punya..banyak gak yang rompong....asal cuti je dia tak tahan dugaan sebab tengok aqil makan..hahhaha...
Barang-barang nak sambut puasa tak beli lagi. Azam cakap sabtu nie. Tapi kalau shopping hari sabtu takde plastiklah...susah cikit, kadang-kadang tak ingat nak bawak plastik dari rumah.

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: