13 Julai 2011

Dia terasa KFC tu bapak dia punya...

Jumaat (8/7/11) lepas kitaorang ke banting. Selesai urusan, anak-anak ajak makan KFC, layankanlah..bapak korang tengah kaya. ibu nie mengikut aje..kehkehkeh. Padahal aku lapar nasik. Bila order yang ada nasik, nasik plak tak cukup..dapat 2 je..mmmm..yelah dah malam kata ko dah pukul 9.30.

Makan kat luar nie bila ada anak2 dibawah umur memang memerlukan kesabaran yang sangat tinggi..meja kalau tak berkecah, suara klu tak macam tarzan..memang tak sah..hahhahaha. Tapi lama2 dah biasa dah...kadang2 aku dah tak kuasa nak jerit "jangan!" lantak koranglah nak buat apa..janji jangan jahanamkan harta restoran atau ganggu ketenteraman awam secara keterlaluan sudahhhhhhhh..eh tapi klu dengan Azam aku ok je bapak diakan garang..sekali kena jelingan..abis semuanya menunduk mcm kena minyak dagu..hahhahaha..

Tapikan aqil nie dia tak takut ngan bapaknya...yelah kan dia baru 2 ++, yang dia tau semua benda seronok..mmm..Hari tue kena rotan ngan Azam sian aku tengok...puncanya dia taknak pakai baju pastu aku acahlah dia panggil bapaknya suruh rotan. Azam pun ambik rotan acah2 dia. Sekali tue aqil buat apa tau..buat mcm gambo nie..hahhahha...

pinjam gambo yeeeee...

dia julurkan lidah kat Azam! Sambil cakap "taknak, taknak" dengan gaya mengejek.  Masa aku tengok tue aku nak tergelak...sekali..zapppppp..sedas kena rotan kat belakang badan dia. Meraunglah dia. Bengang jugak aku ngan Azam nie..haishhhhhhh..berbirat ok belakang dia, aku ambik minyak gamat sapu yang berbirat tue...sabo jelahkan. Aqil nie niat dia nak bergurau ngan bapaknya..tapi bapaknya kan barannnnnnnnn...

Tapi yang bagusnya sekarang, klu dia buat something yang menaikkan darah tunjuk rotan terus kecut...huahuahua..

Alamak dah terlajak pulak citer benda lain..hahhahaha...jomlah nonton  gambar2 yang ada nie...
..sukak-sukak dia aje....


yessssss..aura otomen dah meresap...


ambik ko..sampai naik ke meja....

dia buat poco2 atas meja......
patutlah aqil macam tak terkawal....rupa-rupanya bapak dia tengah lawan 'sapa dulu abis'  ngan Fahmi..hahhahaha..

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

sama mcm anak aku la ni

Fariza berkata...

klu namanya budak2 memang sama jelah peelnya...kan...