15 Julai 2011

Annissa

Aku tak penah tengok citer nie kat tv..sebab selalu pukul 10 aku dah belayar ke alam mimpi. Ntah aku pun tak ingat macam mane aku boleh terjebak nak tengok kat tonton. Scene paling lawak..hahhahahha..

Masa nie tengah bersenang lenang..tgh bincang pasal suami tipu yg hampir kantoi..
Sekali kawan baik dia sergah....dia punya terkejut tue..mcm real je..hahhahha..lawak tengok muka zamarul tue...hahhahaha..
merangkak atas bini!..hahhahaha..
terus melekap kat dinding..hahhahha..ape punya jantan da...berani buat berani tanggunglah...

Sinopsis

4 orang pompuan kawan baik bukak syarikat sama-sama. Sara, Balqis, Shila & Anna. Sara menghidap barah otak pastu keluar daripada company tue & mehilangkan diri. Shila mengsonglap duit syarikat berjuta-juta. Anna pulak satu2nya kawan yang dah kawin, suaminya Farid, doktor sahkan Anna mandul. Balqis pulak rupa-rupanya jadi isteri kedua pada suami Anna. Sampailah Balqis mengandung. Pastu Farid mengupah lelaki menyamar jadi suami Balqis supaya rahsia diorang tak terbongkar.

Masa mula-mula Sara yang dituduh ada skandal dengan Farid sebab Sara pegi tiba-tiba. dahlah tgh sakit, kena tuduh pastu kena lempang pulak tue..kesian. Balqis pulak walaupun dia dah kawin dengan Farid tapi masih memberi harapan pada Kamal. Nie pun kesian jugak. Kamal disuruh jadi pak sanggup masa balqis mengandungkan anak Farid..kecewa betul dia sampai accident. Anna pun kesian jugak dikhianati dengan 2 orang sahabat baik dan suami sendiri...huhuhuhu..

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Aku tak habis tengok lagi baru sampai episod 16, mencurik masa rehat..hikhikhik..tue pun kena tengok line clear ker tak...wohaaaaaaaa..


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

gigih kau ye..kat opis aku xleh tengok tonton..

Fariza berkata...

irfa..kat opis aku youtube pulak kena blok...nasib dia tak blok tonton..blehlah menebeng..waktu rehat..