23 Jun 2011

Hari Ibu 2011 Orang dah citer pasal hari bapa aku baru nak citer pasal hari ibu..ekekkeke...

Nie lagi satu citer yang pending kat draf..berkurun ..lama kurasakan cintaku padamu..eh, ternyanyi pulak.

Biasalah Azam..lelaki yang penuh kejutan. Tu sebab aku tak berapa nak heran ngan seth tan.. kehkehkeh.. Aku nie jarang obses dengan orang.. maksudnya minat gila2 sampai boleh berada kat alam khayalan..hiks..tapi aku obses ngan barang bukan hidup mcm buku atau  lebih tepat novel lah pastu cadar yang baru dibasuh..hahhahha...Kalau bau cadar baru dibasuh tue..nikmat tak terkata lagi2 klu basuh ngan downy..wallllllah boleh mimpi basah hahhahhaha..ngan air liur(nak tunjuk betapa bestnya tido berlapik cadar baru basuh)...satu bilik bau sedap...bestnyaaaaaaaaaaa.....

Oklah balik pada landasan, Azam balik keje bawak kek aiskrim sebijik sempena Hari ibu tue...Tapi klu tengok kat bawah nie yang lelebih biasalah budak kecik nie...takpe kasi peluang dia mengjahanamkan kek tue..hiks..apa pun tak boleh..




i love u too bang..chewah..cuba cakap depan2..kelu lidah ku nak berkata-kata..hahhahahha...apa pun tak boleh..





budak yang suka2 hati apa pun tak boleh nie berkubang kat depan rumah feeling main pool..hiks..habis basah depan rumah tue..aishhhhhh..klu tak bagi mengamuk mengalahkan mcm kena rotan 20 das...mmmm. Tapi janji diam sudahlah..mak ko nak membuta pun senang....iyalah membuta sangat hiks..bahayalah biarkan dia sorang2 main air tue..


Tamat dah satu lagi N3 pending..hohohoho..

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: