21 Mei 2011

Santapan Makan malam

Kekerapan memasak menjadikan aku pening memikirkan menu yang cepat dimasak & sedap dimakan. masak sesekali pun pening nak pikir menu lagikan hari2..huahuahua. Dahlah anak2 aku boleh dikategorikan sedikit cerewet pasal makan..pedas ckit tak boleh..masak pelik2 tak makan. Tapi cerewet2 diorang sebenarnya tak susah manalah... gorengkan telur sorang sebijik pun ok..hari-hari pun takpe...aku yang bosan!. Apa makan takde variasi..telur..telur..telur...aku yang nak masak pun boleh muak...

Kategori masak pelik2 adalah seperti dibawah. Masakan nie azri langsung tak sentuh. Fahmi takat rasa2 bolehlah..Aqil je yang laju..budak nie tolak batu ngan kayu..hahahha.. Masak benda nie tak sampai 5 minit..tapi nak sediakan bahan tue yang ambik masa ckit...


cer teka aku nak masak apa..

?

?


?

?


?

?


?

?


?

?

?

?


?

?


?

?


?

?


?

?

?

?


?

?


?

?


?

?


?

?


wallah.......dah rupa bubur lambuk..












yehaaaaaa..spagetti carbonara...siappppppppp...!..versi nie aku dah jawekan sebab tak kick lah makan tak pedas..apalagi aku taburlah ciliapi potong..kuang kuang kuang...Masak sendiri bolehlah meriahkan bahan2...
Nasib baik Azam pun boleh telan benda nie..kalau dia pun sama cerewet..aisshhhhhhhh..Aku yang kena makan hati...huahuahua. 

Aku kagum orang masak beriya walaupun keje...memang tabik toing toinglah. Aku nie yg dapat masak segera mcm nie pun dah rasa fantastic four dah...hahhahaha..kagum ngan diri sendiri...wahahahhaha...


nie santapan bebudak  yang 2 orang tue...



Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: