09 Mei 2011

Membaca adalah Hobi saya.

Skema tak tajuknya. 

Buku kat bawah nie dari penulis yang aku sukaaaaaaaaaa..sangat. Setiap buku dia memang aku tunggu2..lagi2 cerita Laksamanan Sunan. Memang terbaik.

Berebut ngan Azam sapa nak baca dulu..hahhahhaa..of coz aku menang...Semalam aku dah khatamkan. Nampak gayanya macam ada sambungan lagi...huhuhuhu.


Aku sebenarnya kecewa tak dapat pegi Pameran buku Antarabangsa yang lepas. Entah tahun bila aku dapat pegi. Jadi nak lepaskan kekecewaan tue aku beli buku online. Ada satu buku nie dah lama aku carik..pegi kedai buku susah betul nak jumpa. Ingat nak beli buku tue je tapi bila tengok2 tiba-tiba terorderlah 2 buah buku lain. Jumaat lepas tengok2 kat lantai rumah aku ada bungkusan..hoyyehhhhhh..buku dah dapat.


Buku yang aku carik2..Kembara atiq wazif satu anugerah. Baru baca sampai muka surat 12..best!. Kembara atiq wazif adalah kisah benar..mengenai penghijrahan sebuah keluarga kerana anak istimewa. Yang satu lagi tue himpunan 3 buah buku..sinopsis macam best.
Tak dapat beli baju baru takpeh..janji dpaat beli buku yg aku suka..huahuahua..

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

pasni bagi aku pinjam.boleh?

Fariza berkata...

boleh je..janji jgn hilang sudahhhhh...tapi mcm mane aku nak pass kat ko...